ارائه مجوز احداث باغ گیاهان دارویی

ارائه مجوز احداث باغ گیاهان دارویی

ارائه مجوز احداث باغ گیاهان دارویی      تاریخ درج: 1397/12/23

ارائه مجوز احداث باغ گیاهان دارویی مشمول مدارک لازم ، نحوه ارائه خدمت و قوانین و مقررات می باشد .

ارائه مجوز احداث باغ گیاهان دارویی

مدارک لازم:

افراد حقیقی : شناسنامه، کارت ملی، تصویر شناسنامه، تصویر مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، تصویر کارت پایان خدمت آقایان .

افراد حقوقی : تصویرثبت شرکت، تصویر آگهی روزنامه رسمی، تصویر اساسنامه تائیدیه اجازه کشت گیاهان دارویی از منابع طبیعی، تائیدیه م

برای احداث باغ گیاهان دارویی، متقاضی باید به سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه نموده و پس از طی مراحل و مدارک و تائید طرح توجیهی به بانک مراجعه نموده و تسهیلات مورد نظر را دریافت نموده و اقدام به کشت می نماید.

نحوه ارائه خدمت :

1- مجوز احداث باغ گیاهان دارویی

2- ارائه معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی

قوانین و مقررات:

ماده145ـ به منظور اقتصادی و رقابتی نمودن تولید و افزایش صادرات محصولات کشاورزی، ساماندهی مدیریت منابع، حفاظت از منابع پایه و ارزش افزایی و تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی:

الف ـ حمایت از تولید محصولات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی، کمکهای بلاعوض، پرداخت یارانه و سایر مشوقها با اولویت رعایت الگوی کشت بهینه ملی ـ منطقه‌ای بر اساس آئین‌نامه‌ای است که به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

ج ـ عملیات تولید، فرآوری، ذخیره‌سازی، قرنطینه و بازاررسانی محصولات، نهاده‌ها و کالاهای کشاورزی نوپدید، ارائه خدمات نوین کشاورزی، عاملین و گواهی‌کنندگان فرآیندها براساس مقررات و استانداردهایی خواهد بود که توسط وزارت جهاد کشاورزی در سال اول برنامه تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

 

منبع : درگاه ملی خدمات دولت، هوشمند

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا